FLOWERS SKIRT






אין כמו הקיץ אין! הימים הפכו ארוכים, החום ביום בלתי נסבל... ואני? אני נהינת מכל רגע.
חצאיות מסוג זה שאני לובשת היום גורמות לי לרצות ולצאת בריקוד פרוע! עבר זמן רב
מאז רקדתי ריקוד ללא מעצורים. לפעמים בבית כשהעומס בעבודה מושך אותי מטה מטה
אני בוחרת לי קליפ נוסטלגי ביו טיוב ואני פוצחת בריקוד ללא מעצורים עם עצמי, בסופו אני חוזרת ומתיישבת
אל מול מסך המחשב. השבוע הדפסתי את עבודת הגרפיקה האחרונה שסיימתי לעבוד עלייה השבוע.
עיצבתי מדבקות וכרטיס ביקור לבית עסק. מרגש מאוד לראות את הגרפיקה שלי מתנוססת
ברחבי הקניון. בנתיים כבר היום הספקתי להתחיל ולעבוד על עבודת גרפיקה חדשה. התאהבתי בציור
חופשי בתוכנת הגרפיקה "אילוסטרייטור" ואני משתפרת בכל פעם, עוד ועוד... ותמיד יש לאן
עוד לשאוף. חצאית מ "לי קופר" חולצה H&M 
שיהיה לכולנו סופש מוצלח ומלא מנוחה, אגירת כוחות ומלא בליויים. אין ספק שאני אצטרך
את זה. אוהבת מלא מלא מלא...
נורית בן יהודה

תגובות

רשומות פופולריות