MY DRESS - TODAY STYLE BY MEֱ








יש שילוב יותר מלכותי מזהב וכחול? אין דברים כאלה... כולם רוצים להיות ממשפחת המלוכה 
אפילו אם זה ליום אחד. שמלה כחולה סאטן בעלת גיזרה ישרה של מעצבת בשם נורית בן יהודה.
כן, ניחשתם נכון מדובר בבלוגרית שמביאה לכם פוסטים מידיי יומיים, אני אנוכי ועצמי.
האהבה שלי לאופנה התחילה כבר מגיל מאוד קטן. הציור הראשון שאני זוכרת שלי היה
ציור של אישה בעלת שיער ארוך ארוך ארוך... ושמלה מנופחת חלומה הורוד של כל ילדה..
כל החיים שלי תפרתי בגדים ארנקים תיקים ועוד... בכתה יב' בהצגת הסיום במגמת תאטרון תפתרתי
תלבושות לכל 19 השחקנים ובכלל אפשר לאמר שאופנה זאת אהבת חיי מהיום הראשון
בו אחזתי בעיפרון. כשבחרתי מה ללמוד לא ברור לי מה גרם לי להחלטה ללכת על עיצוב תעשייתי
מקצוע שהיה רחוק ממני וכמעט ולא ידעתי עליו דבר. באותו היום בו התקבלתי ללימודים
קברתי את החלום להיות מעצבת אופנה והתחלתי בעיצוב המוצרים.
לאורך כל הלימודים נסיתי לשלב בדים ותפירה ואפשר לאמר שבתחום עיצוב המוצר
התמחתי בטקסטיל. היום אני מבינה שלא משנה מה למדת, אתה יכול לעשות הכל.
אני אשלב מה שאני רוצה ואלמד מתוך העשייה... הדבר הכי חשוב למעצב זה ללמוד
כל הזמן ולהתפתח. ולעניינו! השמלה בפוסט היא שמלת סאטן בעלת גזרה ישרה שמחמיאה
לכולם. אני מכריזה בזאת היום על הגרלה! תעשו לייק לדף שלי בפייסבוק (יש לכם קישור
בצד הבלוג לדף) ותכנסו להגרלה לקבלת השמלה המעוצבת... השמלה באה במידות
S,M,L אז קדימה תעשו לייק ואולי תזכו בעיצוב הראשון שלי שיצא למדפים!
שבת שלום לכולם!
נורית
נ.ב - ישתתפו בהגרלה גם מי שכבר עשה לי לייק... :)))

תגובות

רשומות פופולריות