IT'S SUMMER TIME!













החלטתי לסכם את קיץ 2012 למרות שהוא רק בשיאו. אפשר לאמר שהקיץ
אכן הגיע לכדי מיצוי ושוב אני מוצאת עצמי מהרהרת על הסתיו ההולך ובא (עדיין רחוק
אבל נעים לחלום בהקיץ... :)). אז מה היה לנו? היו לנו מלא טרנדים הקיץ שתקפו אותנו מכל כיוון.
טרנד הדפסי הפרחים,  הדפסים שבטיים נוסח אפריקה, צבעי פסטל, צבעים זוהרים, צבעוניות בלתי 
מרוסנת וללא גבולות, טרנד הפפילום שבא לידיי ביטוי בשמלות חולצות וכו'... לקים בשלל צבעים
חולצות ג'ינס שחזרו לאופנה משלהי שנות ה90 הזכורות לי כשנות ילדותי ועוד טרנדים רבים
ואחרים... בחרתי לבלות את הקיץ הזה בבתי קפה או ברים שלא סגורים והרוח נושבת לה בין הכסאות 
שתיתי שמפניות, קאוות ושאר מיניי אלכוהולים מוגזים, גם בסושי לא חסכנו... H&M הפך מקום
המפלט שלי ברגעים של ייאוש, והמחשב שלי בבית עבד שעות נוספות לרגל פתיחת הסטודיו שלי
במקביל לביסוסו של הבלוג בו אתם קוראים עכשיו. אין ספק שחצי השנה האחרונה הפתיעה אותי ולימדה
אותי מחדש לצפות לבלתי צפוי החדש והמרגש גם כשנראה לך שאתה כבר יודע במה תעבוד
איך תיראה, לאיזה השגים תגיע, ועל מה תחלום מחר, אין לדעת זאת לעולם. אז תשתו איתי כוסית יין
 לבן חצי יבש ונעשה לחיים - לחיי ההרפתקות בחיים ולצפוי לבוא.. שבוע טוב ומבורך לכולכם!
נורית בן יהודה  

תגובות

רשומות פופולריות