MY INSTAWEEK

 בהחלט ניתן לקרוא לי מכורה לאינסטגרם. כל העניין הזה שלהעביר את היום שלך בצילומים
מגניב אותי, אני מאוד אוהבת לתעד ולערוך את החיים שלי. למשל לפייסבוק לקח לי יותר זמן
להתחבר וזה זורם הרבה פחות מהאינסטגרם - בכלל אני יותר מתחברת לאימג'ים מאשר למלל.
 מי שעוקב אחריי באינסטגרם בטח הבחין בכך שמידיי בוקר אני מעדכנת תמונת קפה
שונה בעלת ציורים שונים (תלוי כמה הברמן קם יצירתי..) בכל מקרה אני אוהבת לברך
את הקוראים בברכת בוקר טוב וזאת ניראת לי תמונה מתאימה לבוקר.. :))
 לאחרונה אני מציירת סקיצות קצרות של ילדים וחיות משונות - זה בא לי בתקופות
גם אותן אני מפרסמת באינסטנגרם.. בכלל אני מפרסמת על דבר שנראה לי יצירתי.
 עוד דבר שבא יותר בקלות מאשר לחכות לפוסט חדש, בכל יום אני מפרסמת מספר תמונות
של הסטייל שלי לאותו היום.. ככה לא צריך לחכות לפרסומים בבלוג שמתעדכנים כל יומיים...
באינסטגרם אני מקפידה לעדכן ולצלם בשבילכם כל דבר טעים, יפה, מעורר השראה
ועוד תמונות שמעבירות מחשבה ללא מילים, לי יש כבר כמה וכמה אנשים שאני עוקבת 
אחריהם וזה ממש נחמד וממכר, סוג של ריאלטי שלא נגמר. אין ספק שאני שואבת גם
רעיונות והשראה... ממליצה לכולם! חפשו אותי באינסטגרם: nuritbenyehuda
או ליחצו על הקישור לחשבון שלי בצד השמאלי של המסך... שיהיה שבוע מקסים לכולם!
נורית

תגובות

רשומות פופולריות