TODAY STYLE AND INSPIRATION BY NURIT








הלוואי והיה לי את כל הזמן שבעולם לשבת ולעשות רק מה שאני אוהבת, הלוואי שהיו
נוספות עוד כמה וכמה שעות ביממה כי אני פשוט לא מספיקה. הייתי רוצה לצייר ציור גדול
שלוקח ימים, שבועות. הייתי רוצה לתפור בובות, כריות, שמלות. הייתי רוצה לכתוב ספר
ולאייר אותו. הייתי רוצה כבר להתפנות לעצב לי לוגו כרטיס ביקור (מה שאני עושה לכולם
ולא לעצמי). יש לי חלום חדש לעצב מגזין, פרסומות דברים שלא חלמתי שארצה לעשות וזה 
מדהים לגלות שכל הזמן מתווספים לי חלומות בנוגע ליצירתיות שלי והרעב לא מפסיק, ללמוד
עוד משהו, להתפתח לעוד כיוון, אין לזה סוף. מבחינתי השמים הם הגבול. אין ספק שהבלוג הזה
הוא נישה שבה אני יכולה לעשות הכל, להיות מי שאני רוצה, גרפיקאית מאיירת סטייליסטית
ואפילו דוגמנית לכמה דקות. גיליתי שכל מה שתגיד שאתה זה מה שתהיה, בלי חותמות ותעודות
 או שם של אקדמיה מפוצצת, כל שאתה צריך זה סקרנות אין סופית, חלומות, התמדה וחריצות. 
הפעם לבשתי שמלה מתמנון שעלתה לי מחיר מגוחך וגורפת שלל מחמאות. כן, לא תמיד צריך
לקנות מרשתות גדולות, לפעמים דווקא למצוא פריט מעניין במקום הכי לא צפוי הופך את עניין
הרכישה למהנה יותר... המשך שבוע מקסים!
נורית 

תגובות

רשומות פופולריות