TODAY STYLE BY NURIT BENYEHUDA






אין לי מה לאמר חוצמזה שאני עייפה. הניסיון לג'נגל בכל כך הרבה תחומים שונים הוא
מעייף, מתיש, ופשוט מוחק כל טיפת אנרגיה שיש לך בגוף. בלוג, גרפיקה, תחזוק דפי פייסבוק
ניהול חנות ובתוך כל זה זוגיות חברות, משפחה... וואו! אני חייבת חופשה דחוף!!! בלי פלאפון
על אי בודד, אני וליאור, ים בקתה קטנה לישון בה, שמש... זהו! מבחינתי נאכל קוקוסים!
לא רוצה לשמוע על כלום, לא על המזגן שנוטף בחנות, לא על הסתימה בכיור, לא כמה שעות
עשיתי פחות ושאני צריכה לעשות יותר -שקט- איף. גם כן החום הזה שיגע אותי כבר, נמאס
מהקיץ! אני בשוק שאני בכלל אומרת את זה אבל זה נכון.. אני חושבת שזאת הפעם הראשונה בחיים
שלי שאני מתגעגעת לחורף ולשקט והרוגע  שבא איתו. בכל מקרה... זאת החצאית הפפילום החדשה שלי
מ H&M וגם התיק מאותה רשת ממכרת, חולצה מפוקס נעליי סירה פשוטות ובסיסיות (גם את זה צריך...) 
מאחלת לכולנו שייתקרב אלינו הסופ"ש ומהר! המשך שבוע מקסים!!
נורית

תגובות

רשומות פופולריות