INSTAGRAM STYLE











כמו בכמעט על שבוע העלתי לכם את כל אותם תלבושות שלא הפכו היות פוסט בבלוג.
אני אוהבת את הפוסטים האלה במיוחד כי המגוון וגדול ויש חגיגה של צבעים וסגנונות.
הפעם נענה על שאלה שהרבה שואלים אותי:
         למה פתחתי את הבלוג הזה ולמה אני צריכה אותו?
                                 תשובה: אז ככה, אני אוהבת צבעים, אני אוהבת בגדים, אני אוהבת        
אומנות, אני אוהבת גרפיקה, אני אוהבת לספר ולכתוב על עצמי, תמיד אהבתי.
הבלוג הזה הוא הפינה הקסומה שלי בה אני עושה כל מה שאני אוהבת, אני מעצבת את הבלוג,
אני חושבת על שילובים של בגדים שייתנו לקוראים השראה, אני יכולה לכתוב כאן כמה שאני רוצה
מתיי שאני רוצה, אני שולטת, זאת הבמה שלי, אתם הקהל. הרבה פעמים בחיים שלי הלכתי
לאיבוד ושכחתי מי אני, המקום הזה מזכיר לי תמיד מה המטרות שלי ולמה הן.
כשאני יודעת שיש לי מסגרת מחייבת במקרה זה הקוראים שלי, לא משנה כמה אני אהיה
לא בעניין של ליצור משהו, אני חייבת ליצור פוסט. כמו שלא שואלים אמן למה הוא מצייר ציור מבחינתי זה
אותו הדבר, זאת פיסה קטנה ממי שאני ומהאומנות שלי. באשר לסיפוק כלכלי הבלוג גרם לחשיפה 
די גדולה וככה קהל הלקוחות שלי רק גדל וגדל. אני גרפיקאית, ציירת, מעצבת, כותבת, שחקנית, בולגרית
אני הכל מהכל ואני לא צריכה לבחור, אני מאושרת יצרתית מתמיד, לומדת המון ועושה
חיים כמו שמזמן לא עשיתי. אני מקווה שקהל הקרואים שלי רק יגדל ושאנשים ימשיכו להכנס לקרוא ולאהוב את הפוסטים שלי  ושלעולם לא תדעך בי היצרתיות. מקווה שעניתי לכולם אחת ולתמיד על השאלה.מה שבטוח בזכות הבלוג הזה גיליתי שאין גיל לחלומות ולא צריך הרבה כסף בשביל להגשים אותם.
אוהבת המון
נורית

תגובות

רשומות פופולריות