today style








"ארקום חלומות אט אט, חוטים חוטים והריי לכם עולם ומלואו"
כמה שהחולצה הזאת פשוטה, ככה אני אוהבת אותה. עוד טרנד שאימצתי באהבה הוא טרנד
ההדפסים על טישרטים פשוטים בצירוף אבנים נוצצות או ניטים. החולצה נמצאה בין המדפים
שמוגדרים תחת הכותרת "קולוקצייה חדשה" בזארה, מה שהשפיע על המחיר המפוצץ. 
מבחינתי כל יום שאני לובשת שילוב אהוב הוא יום קסום בו אני חולמת והופכת לדמות חדשה
אופי חדש, אימרה שונה, תפקיד שונה.
*********
 בימים אלו פנסיון הכלבים אצלנו בבית פעיל מתמיד ואחד הצ'ופרים הבולטים הוא
טיולים מרובים בחיק הטבע יחד עם להקת הכלבים שלנו וכמובן עם אהוב ליבי.
היום מתמיד החלום להיות עצמאית לחלוטין נראה קסום מתמיד, איזה כיף זה יהיה
פנסיון כלבים לצד סטודיו לעיצוב גרפי. אני אעשה הכל שכך יהיה ואשקיע את כל כולי!
בנתיים נעים לחלום חלומות ולהיות פסימיים... אוהבת המון
נורית בן יהודה

תגובות

efratby אמר/ה…
שכל חלומותייך יתגשמו יפה שלי - הכי מגיע לך בעולם!!

רשומות פופולריות