המתגלגל פרק ראשון

תכירו זה אני - פרק 1

כשהחיים חולפים מולך תשב לראות סרט זאת ההמלצה שלי.
תכין פופקורן במיקרו - יש את החבילה הזולה הזאת במגה שקנית שלשום, שלוש דקות מספיק. הספה קצת מרופטת, צריך לקנות חדשה ולא יזיק להחליף מקרר.
תמזוג גם כוס קולה עם קרח, קצת פיצוחים ואז התיישבת.
העיניים מתרוצצות באי מנוחה לא ככה תיארת לעצמך שתהיה בגיל עשרים ושמונה השיער ליד האוזניים מאפיר, הזרועות הן לא אותן זרועות ו...
הכלב בוכה בחדר, אתה עושה פאוז עם השלט וניגש לראות מה קרה, מתברר ששום דבר מיוחד. מתיישב שוב, מגלגל עוד אחת שואף ונושף בכבדות.
בוקר תל אביבי טיפוסי של יולי, העשן מהמכוניות מתערבב עם הלחות וחודר את החלונות שהשארת בטעות פתוחים.
שוב נרדמת כמו טמבל בסלון, הגב נתפס, גם הגב לא אותו הגב.
אתה מכין לעצמך נס קפה, מעשן ווינסטון אדום, בטח נכנסו מלא יתושים אתה ממלמל לעצמך.
כל מה שרצית זה להיות צייר, אפילו למדת אומנות בבצלאל. אבל החיים לקחו אותך למקום אחר, למשרד אפור עם מחשב אפור, חלון שמסנוור ומקשה לראות את המסך. ביקשת כבר 200 פעם להחליף לך את הווילון. ההיא, נו איך קוראים לה? לא משנה, התלוננה בפנייך שוב בהפסקת הסיגריה על הימים הקשים שהיא עוברת, כמה היא מדברת אתה חושב לעצמך, "קחי עוגייה" אתה שולף אחת מהשקית האדומה, אולי ככה היא תשתוק.
שוב בוקר. הוא מכין לעצמו סנדוויץ' טונה עם מיונז ומלפפון חמוץ, תפוח ומתניע את הדייצו המאובקת. בנסיעה הוא חשב לעצמו שמדובר בעוד יום רגיל, לכאורה כפי שמצטייר ככה היה נראה.
"בוקר טוב חווה, בוקר טוב שמואל, בוקר טוב חגית... חגית? איפה חגית?"
"עזבה", אמרה חווה בכל יבש. שוב פעם התקציבאית עזבה? אתה ממלמל לעצמך, מי יצא איתי עכשיו להפסקת סיגריה במרפסת, נכון היא דיברה הרבה אבל לפחות העבירה את הזמן.... בכל ערב היה יוצא לפאב השכונתי, כזה שאתה מכיר בו את הברמן ואת המלצרים, הלקוחות הם אותם הלקוחות ועושה לך טוב שהפרצופים מוכרים למרות שאתם לא ממש מדברים.
 

תגובות

רשומות פופולריות