Muse & rain

    בחוץ גשם בלתי פוסק


     בתוך הפז'ו החמודה שלי עם מכנס חדש וכתום בהחלט


    לק בגוון אפרסק עם נגיעות של זהב

    האייפד האהוב שלי, צעיף מנומר ותיק, גם להם חמים ונעים באוטו...





אחריי חורף קשה שמסרב לעזוב אותנו (ראו בתמונות שצולמו אתמול בירושלים)  ולרגל הקיץ שיבוא ואיתו האופטימיות והשמחה החלטתי לכתוב אליכם מלב אל לב את אשר על ליבי ולשתף. הבלוג הזה הוסיף לי הרבה צבעוניות בחיים, מטרה, יצירה. הוא מילא אותי ביצירתיות שהייתה חסרה לי כבר שלוש שנים, שלוש שנים מאז שסיימתי את פרוייקט הגמר בעיצוב תעשייתי. הכנסת היצירתיות שלי למסגרת פשוט סירסה אותי לחלוטין, לא יכולתי להחזיק עיפרון. לא ידעתי לאן אני הולכת מבחינה מקצועית, מעניינים אותי יותר מידיי תחומים, הייתי מבולבלת ונותרתי עומדת במקום. מגיל מאוד קטן כבר התחלתי לתפור ולעצב בגדים, לצייר שמלות. חשבתי אולי אלך לקורס בתפירה, קניתי מכונת תפירה. אח"כ חשבתי אולי בכל זאת להמשיך בכיוון של עיצוב מוצר והתחלתי לתקן עבודות עבר. כשמדובר ביצירה אתה לא יכול לעבוד על אף אחד ובטח שלא על עצמך, או שאתה מצליח ליצור או שלא. חיכיתי שיבוא משהו שידליק אותי ואז יום אחד נתקלתי בבלוג של עיצוב גרפי שמשלב אופנה סטייל וצילום. לא יכולתי שלא לעקוב אחריו על בסיס יומיומי וקצת קנאתי בכותבת הבלוג, איך היא מצליחה לשלב את כל מה שהיא אוהבת תחת קורת גג אחת? החלטתי לנסות גם. ועכשיו כשאני בעיצומו של תהליך ארוך בגילוי עצמי, אני יושבת ולומדת את עצמי ואת היצירה שלי מחדש. בלי הגדרות בלי מסגרות ובלי דין וחשבון לאף אחד, ככה יכולתי לשבת סוף סוף ולצייר ציור על דף נייר. אני ממליצה לכולכם בחום לעשות את כל מה שאתם חולמים עליו אפילו כשזה נראה קשה ולא מציאותי! אשמח אם תכתבו לי תגובות ומחשבות ואני ינסה לענות לכם בהקדם האפשרי.
אוהבת המון
נורית בן יהודה


After a long winter that refuses to leave us (see the pictures from this weekend in Jerusalem)
and  to the upcoming summer that will bring joy and optimism. I have decided to write you from my heart and share. this blog added a lot of colors, purpose and creativity to my life. it gave me the muse after three long years, three years since i have finished my final project in my industrial design studies and I couldn't even hold a pencil. I didn't know where I was going professionally. the problem is that I'm interested in to many areas ,so i got very confused. since I was young child I started sewing and designing clothes and paint dresses, I thought maybe I'll start sewing studies, so I bought a sewing machine. then I thought that maybe I'll continue designing products and I began fixing old projects. listen when it comes to creating things you can't fool no one and especially not yourself, either you do it or not. I've waited for something to come and ignite my creativity once more and then one day i came about one blog of graphic design that combines fashion style and photographing. I couldn't stop following the blog on a regular  basis, and I was a bit jealous that it was so good and I wanted one for myself , she combined all that she love under one rooftop, so I decided to try and see what will become of it. now I'm in the verge of a long process to find myself, I'm sitting and learning my artwork from the beginning. no definition no boundaries and no bosses. now i can sit down finally and draw, create, and dream. I recommend all of you to do the same if there's something you dream of doing, do it regardless of difficulties! believe me in the end it will be worthwhile! I'll be happy if you write me some comments and thoughts...
LOVE Etc
Nurit Ben Yehuda

תגובות

טל בן יהודה אמר/ה…
נוריתוש אחותי היקרה
איך אני שמחה לקרוא את מה שכתבת ולדעת שהבלוג נותן לך כ''כ הרבה, בהחלט היית בתקופת יובש אמנותי והגיע הזמן שתפיצי את עצמך החוצה
אני גאה בך מאוד ומאחלת לך המשך הצלחה בבלוג, שרק תפרחי ותמשיכי לעניין אותי בפוסטים שלך למה האינטרנט הזה נהייה באמת משעמם וחוץ מהבלוג שלך אין הרבה מה לעשות פה חחחח

מכנס הורס אגב :P

love ya!!!

רשומות פופולריות