YOU LOOK SO FINE





מזג האויר האפרורי מביא איתו מחשבות מהעבר. החורף מזכיר לי תקופה מטורפת של גיל
נעורים, התקופה ההזויה ביותר בחיי. בגיל 16 בוא נאמר מצאתי את עצמי ואז כמובן ששוב
הלכתי לאיבוד, רק שהפעם בכוונה. עליתי לכתה י' והבנתי שאני יכולה לעשות הכל, להיות כל
מי שאני רק רוצה. רציתי להיות צבע שחור מהורהר ומדוכא. צבעתי את השיער שלי 
לשחור ולבשתי רק בגדים שחורים והסתובבתי עם אוזניות מחוברות לדיסקמן ישן בו הסתובב
רוב הזמן דיסק של GARBAGE. למדתי לנגן על גיטרה ואז קניתי חשמלית של GIBSON.
הייתי מנגנת עם עוד שניי בנים בסטודיו ההקלטות ב"בית החם" שהיה ליד בית הספר שלי.
גילתי את אני המרדנית הכועסת והרוקיסטית. הייתי הולכת שעות בגשם וחושבת מחשבות.
חוזרת הביתה, כותבת שירים עגומים ומציירת ציורים הזויים. הייתה לי חברה מושלמת
שלא אשכח לעולם אבל היא שכחה אותי. השנים עוברות והזיכרונות נשארים חמים וצלולים
כאילו שהיו אתמול. תנסו גם אתם להריח עמוק את הגשם, תקשיבו לשיר שהייתם מקשיבים
לו בתקופה מסויימת וכמו בבימוי של סרט מושלם הכל ינוע לכם מול העיניים העצומות לרווחה.
תהנו.
נורית

תגובות

רשומות פופולריות